De mens is een met de natuur. Het eco systeem staat centraal en niet de mens. wij zijn een met het geheel. Geen tegenstelling natuur, cultuur maar cohabitatie en harmonie. Wij, de mens, is niet superieur aan het leven. Voel het leven, de natuur. Door middel van onderzoek wil ik hier vorm aan geven( Moodbord).
Jaar2026Materiaalacryl, houtskool, pastel, conté krijt op doekMaat100 x 150 cm